Zawiadomienie o utworzeniu Stowarzyszenia Zwykłego |
środa, 06 lutego 2013 09:32 |
Wymagane dokumenty: 1. Zawiadomienie o utworzeniu stowarzyszenia zwykłego, określające nazwę i adres siedziby stowarzyszenia (oryginał). 2. Lista co najmniej trzech założycieli zawierającą imiona i nazwiska, daty i miejsca urodzenia oraz własnoręczne podpisy, bądź oświadczenia założycieli o: posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz nie pozbawieniu praw publicznych (oryginał). 3. Protokół z zebrania założycielskiego zawierający uchwały: o wyborze przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie i o uchwaleniu regulaminu stowarzyszenia (oryginał). 4. Regulamin stowarzyszenia określający jego nazwę, cel, teren i środki działania, siedzibę oraz przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie (oryginał). Dokumenty wymienione w pkt 1,3,4 podpisuje przedstawiciel reprezentujący stowarzyszenie. Opłaty : brak Zawiadomienie o utworzeniu Stowarzyszenia Zwykłego <--- wniosek do pobrania
|